Nieuwe openingstijden supportdesk

Wij vinden het belangrijk dat onze klanten ons altijd kunnen bereiken wanneer er vragen of problemen zijn. En problemen vinden niet alleen tijdens kantoortijden plaats...

Daarom hebben wij de openingstijden van onze supportdesk verlengd. Nu is SPEYK nog langer bereikbaar! Dit geldt voor alle diensten.

Vanaf 1 mei 2017 is SPEYK te bereiken op deze tijden:
Maandag t/m vrijdag: 07:30 - 21:00
Zaterdag: 09:00 - 17:00

Neem dus bij vragen of problemen contact met ons op via support@speyk.nl of bel naar 0318 - 743 333.

 

supportdesk

 

Niet genoeg?

Het is mogelijk om SPEYK 24 uur per dag, zeven dagen per week te kunnen bereiken. Neem contact met ons op om dit voor jouw organisatie te regelen.

 

Klantportaal

Een andere manier van support is het klantportaal van SPEYK. Via het portaal kan je o.a. tickets aanmelden, statussen volgen en rapportages opvragen.