CRM Partners en Speyk partneren voor volledige ontzorging Dynamics 365-projecten

CRM Partners en ICT-kennispartner SPEYK gaan samenwerken. Hierdoor worden klanten van CRM Partners volledig ontzorgd in de implementatie van Dynamics 365. CRM Partners helpt klanten in de grootzakelijke markt om Customer Engagement-companies te worden met behulp van Microsoft-technologie, zoals Dynamics 365.

Daarbij krijgt het bedrijf steeds vaker de vraag van klanten om hen volledig te ontzorgen en ook zaken als security, infrastructuur en integraties te regelen. Daarbij willen klanten het liefst door maar één partner bediend worden. Om aan die vraag te kunnen beantwoorden doet CRM Partners een beroep op de brede expertise van SPEYK. Het Veenendaalse bedrijf is specialist op diverse gebieden, zoals enterprise security, managed IT services, cloud services en integratie met bijvoorbeeld Sharepoint en Office 365. De organisaties bundelen voor dit type projecten hun krachten om klanten over het volledige spectrum van de implementatie te helpen.
 

Cloud zorgt voor meer vraag

De samenwerking tussen SPEYK en CRM Partners gaat al langer terug. De organisaties hebben diverse projecten samen uitgevoerd, zoals voor Nautilus International en KNMG. De reden om het partnership nu officieel te beklinken is omdat de klantvraag steeds groter wordt als gevolg van de populariteit van cloud-technologie. Hierdoor hebben bedrijven zelf steeds minder expertise in huis als het gaat om infrastructuur, security, connectivity en integratie.
 

Cultuur als belangrijkste voorwaarde


Om het succes van projecten te garanderen, was vooral de ‘culture fit’ van belang. Zowel CRM Partners als SPEYK hebben elkaar op dat vlak gevonden en zijn door de goede klik in staat om als één te handelen. Daarnaast sluit SPEYK met haar expertise goed aan op de projecten die CRM Partners uitvoert.

Rik Dubbink, CTO bij CRM Partners Group: “Onze ambitie is om Europees marktleider te worden op het gebied van Customer Engagement. Door deze ambitieuze doelstelling is het belangrijk om focus te houden op de dingen waar we goed in zijn. Dit betekent dat we nauw moeten samenwerken met partners die ons met bepaalde specialismes kunnen helpen. SPEYK is een absolute specialist als het gaat om bijvoorbeeld infrastructuur en Office 365-implementaties. Het is een eigenzinnige club waarmee je prettig kunt samenwerken. Dat past goed bij CRM Partners.”

Ook Almar te Nijenhuis, directeur en oprichter van Speyk, is enthousiast over de samenwerking: “Wij adviseren en ondersteunen organisaties bij het realiseren van doelstellingen door ICT optimaal en veilig af te stemmen op de bedrijfsprocessen. Met meer dan 35 professionals proberen wij complexe ICT eenvoudig te maken, door een breed palet aan diensten te bieden. Het is fantastisch om een bijdrage te leveren aan de projecten van CRM Partners en gezamenlijk de klant blij te maken.”

 

Over CRM Partners

CRM Partners helpt bedrijven bij een naadloze integratie van Customer Engagement in hun bedrijfsprocessen op basis van het Microsoft-platform. De drie business units, CRM Partners bv, CRM Partners AG en CRM Partners Customer Service bv, leveren samen producten en diensten in drie markten: Agri, Finance en Members. Organisaties in deze branches krijgen via unieke labs toegang tot een breed scala aan diensten, oplossingen en kennis. CRM Partners is gevestigd in Nederland en Duitsland en opereert ook in Engeland. Meer informatie op www.crmpartners.nl of volg CRM Partners op Facebook | LinkedIn | Twitter

CRM Partners is Microsoft Certified Gold CRM Partner en lid van de Inner Circle van Microsoft Dynamics. Daarnaast ontving CRM Partners de titels CRM partner of the year finalist en Country partner of the year finalist en nam het bedrijf de Partner of Western Europe Award in ontvangst.

 

Over SPEYK

SPEYK is een ICT-kennispartner uit het midden van het land: Veenendaal. Met meer dan 15 jaar ervaring een betrouwbare ICT-dienstverlener voor zakelijke dienstverlening en het onderwijs. Het doel van SPEYK is om het dagelijkse werk slimmer, efficiënter én leuker maken door de slimme inzet van ICT. SPEYK biedt je managed- en cloud services in combinatie met een breed assortiment in advies en trainingsdiensten. Nieuwerwetse ICT noemt SPEYK het: de nieuwste technieken met de prettige mentaliteit van toen.

 

Meer informatie?

[contact-form-7 id="3092" title="Meer informatie?"]